משלוחים
אנו מציעים 3 שיטות משלוח בהזמנה דרך האתר:
- שליח עד הבית – בין 3 ל-5 ימי עסקים ימי עסקים. בעלות של 25 ש”ח, וללא עלות, בהזמנות של 299 ש”ח ומעלה.
- משלוח לנק’ איסוף – עד 5 ימי עסקים. בעלות של 15 ש”ח, וללא עלות בהזמנות של 249 ש”ח ומעלה.
- איסוף עצמי מאחת מ-3 החנויות הקפה שלנו – ללא עלות.
*שירותי ההפצה לישובים ברדיוס של 5 ק”מ מגבול הצפון פונו בהנחיית הממשלה, עקב מצב הלחימה בצפון ולכן לא התקיימו משלוחים לאזורים אלו.
מצורפת רשימת הישובים: עבדון , מנות, אילון, שומרה, נטועה, שתולה, זרעית, מתת, פסוטה, גרנות הגליל, דובב, ברעם, סאסא, יראון, אביבים. בית הלל, דן, פנה, הגושרים, יפתח, כפר גלעדי, כפר יובל, מטולה, מנרה, מעיין ברוך, מרגליות, משגב עם, עג’ר, רמות נפתלי, שאר ישוב, שניר. *קריית שמונה מגיעים לעסקים פתוחים ו/או בתים פרטיים בתיאום בלבד לפני הגעה
שליח עד הבית – בין 3 ל-5 ימי עסקים
• מסירת המשלוחים מתבצעת בימים א’-ה’ בין השעות 07:00-21:00
• הודעת מייל תשלח אליכם, ברגע שהחבילה ארוזה אצלנו במחסן, ותיאסף באותו יום.
• כדאי לספק יותר ממספר טלפון אחד, במידה ולא תהיו זמינים בעת קבלת המשלוח.
• ניתן לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת.
• לאזורים מרוחקים ייתכנו עיכובים.
משלוח לנק’ איסוף – עד 5 ימי עסקים
• משלוחים מהירים למאות נק’ איסוף – חנויות ולוקרים, ברחבי הארץ. בחירת נק’ האיסוף מתבצעת בעמוד התשלום. מיועד לחבילות במשקל אריזה עד 10 ק”ג בלבד.
• ברגע שהחבילה תגיע לנקודת האיסוף שבחרתם בעת ההזמנה יישלח SMS אל מספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה עם קוד אישי לקבלת החבילה.
• עליכם לאסוף את החבילה תוך 48 שעות מרגע קבלת הקוד, אחרת החבילה תוחזר אלינו.
• במקרה ולא אספתם את החבילה אנא צרו קשר עם שרות הלקוחות שלנו בטלפון 1-700-500-676 שלוחה 1 – 4 או במייל: [email protected]
איסוף עצמי מחנויות הקפה
• הזמנות ניתן לאסוף בחנויות הקפה בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-19:00, וביום שישי בין 09:00-14:00 (פרט לחנות חולון)
• לאחר השלמת ההזמנה, פרטי ההזמנה ישלחו לחנות בה בחרתם/ן. צוות החנות יכין את ההזמנה, ויצור איתכם קשר טלפוני, כאשר היא מוכנה לאיסוף.
• בנוסף ניתן לתאם איסוף מול החנות, לפרטי החנויות לחץ כאן
הערות נוספות:
• הזמנה שהתקבלה לאחר השעה 13:00 או בערב חג/יום שישי תטופל כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.
• במידה וייתכן עיכוב בהזמנה מכל סיבה שהיא אנו נדאג ליידע אתכם על כך.
מדיניות החזרת מוצרים
1. הרוכש טובין באתר האינטרנט “קפה לנדוור” רשאי לבטל את העסקה ולהחזירם בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק”) ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010 (להלן: “התקנות”).
2. החזרת טובין תתאפשר תוך 14 יום מתאריך הקניה בלבד, כאשר הטובין חדשים ובאריזתם המקורית, לא נעשה שימוש בטובין ובתנאי שתוצג הוכחה לביצוע העסקה בהתאם לדרישות החוק והתקנות.
3. על המוצר להישלח ע”י הלקוח בדואר רשום בתוך 14 ימי עסקים מיום הרכישה, סגור באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש! על האריזה להיות שלמה ולא פגומה! בכל מצב אין לבטל עסקאות על דעת הצרכן, ויש להמתין לאישור החברה.
כמו כן , חובת החזרת המוצר למחסני החברה היא על הלקוח . אתר “קפה לנדוור” לא יהיה אחראי ולא יישא במחירי השינועים הנ”ל!
4. החזר כספי יינתן רק אם עלות הטובין הינה מעל ל -50 ₪, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מעלות הטובין או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם, במקרה של החלפת טובין לא יהיה חיוב בדמי ביטול.
5. בביטול עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול שלעיל.
6. לא ניתן להחזיר טובין, לבטל עסקה או לבצע החלפה של טובין פסידים לרבות כלל מוצרי הקפה הנמכרים באתר האינטרנט “קפה לנדוור” למעט מקרים שבהם המוצרים פגומים.
7. לא ניתן לבצע החזרה, החלפה או ביטול עסקה של מוצרי חשמל, לרבות מכונות קפה, מטחנות קפה ומקציפי חלב אשר נעשה בהם שימוש.